דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרוני פולירון 

מאת    [ 26/07/2013 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2130 פעמים ]

פולירון - יצור כחול לבן

מזרוני פולירון

מזרוני פולירון הם מזרונים המיוצרים במדינת ישראל במפעל החברה בא.ת דרומי באשקלון ומשרדי החברה נמצאים בקיבוץ זיקים. המזרונים הם איכותיים וטובים, כאשר קיימים לא מעט סוגים של דגמים במבחר חומרים, גדלים ואיכויות, כך שניתן למצוא מזרון פולירון המותאם לכל תקציב. בבואנו לבחור מזרון למיטת השינה שלנו, עלינו לבצע סקר שוק ולהתנסות בשכיבה על לא מעט מזרונים בטרם נחליט איזה מזרון לרכוש. מומלץ מאוד שנגיע מוכנים, כך נוכל להתמצא בעולם המושגים של תחום המזרונים וכך נבין טוב יותר את ההסברים של המוכר, או את ההבדלים בין המזרונים השונים.

 מה חשוב לדעת?

המזרונים של פולירון ניתן לחלקם למספר סוגים. רוב המזרונים יבדלו האחד מהשני לפי מידת הקשיחות של המזרן ולפי סוג החומר ממנו מורכב המזרון. העדפה של מידת קשיחות במזרון היא כמובן אינדיבידואלית ושונה בין אדם לאדם. ברוב המקרים החלוקה תהא באמצעות מספרים שהם 3 למזרן בעל קשיחות נמוכה (רך יותר), לבין הספרה 4 שהוא מזרן בעל קשיחות גבוהה יותר. מומלץ לנסות את שני סוגי המזרנים, בטרם נבחר מהו המזרון הנוח לנו ביותר. בנוסף חשוב לזכור שמזרון רך יהיה לרוב יותר נוח בשכיבה ראשונה, אך גם למזרון קשה יותר נתרגל מהר והוא יכול להיות בריא יותר לגב שלנו, מכיוון שהוא ישמור טוב יותר על קימורי הגב הטבעיים.

פולירון - סוגי חומרים

מרבית המזרונים של פולירון המשווקים כיום יהיו עשויים מחומרים כמו ספוג, לטקס או ויסקו, וכמובן קפיצים. הספוג הוא לכאורה החומר הזול ביותר, אולם במזרונים אורטופדיים ללא קפיצים של חברת פולירון, הספוג ישמש כבסיס איתן לשאר השכבות הרכות יותר, כדוגמאת הלטקס, שהוא חומר טבעי המופק מעץ הגומי והוא רך וגמיש מטבעו ועם זאת עדיין יציב וחזק ולרוב משמש כשכבה העליונה במזרוני פולירון. זאת הסיבה כי רבים בוחרים דווקא במזרוני הלטקס, שהם מוגדרים כמזרונים קשיחים, אך התחושה בשכיבה עליהם היא רכה יותר מאשר במזרונים ללא השכבה הנ"ל. ההבדל הקטן הוא שבתקופה הראשונה (חודשיים שלושה) הספוג העליון ירגיש לנו קשיח יותר אולם הוא "יישבר" לאחר שימוש ממושך ויהפוך להיות רך מאוד, בעוד שהלטקס, ישמור על קשיחותו לאורך זמן רב. הסוג השלישי של מזרוני פולירון הם מזרוני הקפיצים. מזרוני הקפיצים הם נוחים מאוד לשינה, כאשר קיימות מערכות קפיצים משוכללות, המאפשרות תמיכה שונה בכל איזור בגוף ובמזרון, ואם תשכילו לבחור לטקס בשכבה העליונה של מזרון פולירון, הרי לכם מזרן קפיצים אורטופדי ואיכותי.

בבואנו לבחור מזרן פולירון עלינו להכיר את כל החומרים ולנסות לשכב על כולם בטרם נחליט איזה מזרון יהיה המזרון שנשקיע בו את כספנו ונישן עליו לאורך שנים. לצפיה במפרטים של כל מזרוני פולירון ולבחירת מזרן פולירון - לחצו כאן

 

רק מזרנים

1800-467-454

https://mizran.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב